Hulp na het bestellen

Heeft u uw bestelling reeds ontvangen, maar heeft u vragen over de werking van een product of heeft u een product in slechte staat ontvangen? Extra informatie voor 'na het bestellen' vindt u op deze pagina. 

14 dagen bedenk tijd

U heeft het recht gedurende 14 dagen na ontvangst van de goederen deze zonder opgave van redenen te retourneren met behulp van het retourformulier. Het retourformulier wordt standaard gedrukt aan de achterzijde van uw pakbon. Stuur het betreffende artikel inclusief alle toebehoren (extra informatie op het retourformulier), binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de factuur of pakbon en in een deugdelijke verpakking. Het aankoopbedrag en de verzendkosten van de heenzending worden uiterlijk binnen 10 werkdagen na retourontvangst van de betreffende goederen gerestitueerd. LET OP: De verzendkosten voor heenzending worden niet gerestitueerd wanneer u de volledige bestelling retourneert. De kosten van retourzending komen voor uw rekening, tenzij het een duidelijke fout betreft van HBB24.com. In het geval van een fout van HBB24.com, dient u eerst contact op te nemen met de klantenservice.

Uitzonderingen

Persoonlijke en bederfelijke producten (bijvoorbeeld: crèmes, parfums, borstels, erotische producten en vitamines) kunnen alleen worden geretourneerd indien de verpakking verzegeld is. Bij bepaalde producten in de afslanken en de erotiek product categorie, kan bijvoorbeeld om hygiënische redenen, het herroepingsrecht worden uitgesloten.

Stappenplan ruilen en retourneren

U kunt producten binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van redenen retourneren, hierbij voorziet u het artikel/de artikelen van het volledig ingevulde retourformulier. Wanneer het een fout van HBB24.com betreft, dient u allereerst contact op te nemen met de klantenservice. Zij zullen u voorzien van verdere informatie. Zodra HBB24.com uw retourzending heeft ontvangen, wordt u hiervan via e-mail op de hoogte gesteld en wordt u geïnformeerd over het verdere proces.

Contactformulier

Wij doen ons uiterste best om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn. Wanneer u een klacht heeft over onze producten of de afhandeling van een bestelling, dan vragen wij u dit zo snel mogelijk te melden. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 1-5 werkdagen per e-mail te behandelen. Bij voorkeur verstuurt u de klacht via het contactformulier, deze vindt u hier

Klachten

Indien u een klacht heeft over een dienstverlening van HBB24.com, of de artikelen die u heeft ontvangen (bijv. een defect of een verkeerde levering), dan dient u dit binnen twee maanden na ontvangst van het product te laten weten.

U kunt HBB24.com bijvoorbeeld via e-mail, via het contactformulier, telefonisch of schriftelijk op de hoogte stellen van uw klacht. U kunt zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie verwachten, doch uiterlijk binnen vijf werkdagen. U ontvangt geen standaard ontvangstbevestiging, maar onze klantenservice zal u zo snel mogelijk laten weten dat uw klacht in behandeling is genomen, doch uiterlijk binnen twee werkdagen. 

Indien de klacht naar uw mening onvoldoende is opgelost, kunt u contact opnemen met Thuiswinkel als bemiddelaar. Indien de klachtenbemiddeling van Thuiswinkel niet tot het gewenste resultaat leidt, kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel.

De volledige procedure vindt u op www.sgc.nl.

In geval van een klacht of geschil kunt u ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Meer informatie vindt u op http://ec.europa.eu/consumers/odr/.