Hulp na bestellen
Heb je je bestelling reeds ontvangen, maar heb je vragen over de werking van een product of heb je een product in slechte staat ontvangen? Extra informatie voor 'na het bestellen' vind je op deze pagina.
14 dagen bedenktijd
Je hebt het recht gedurende 14 dagen na ontvangst van de goederen deze zonder opgave van redenen te retourneren, het liefst met behulp van het retourformulier. Het retourformulier wordt standaard gedrukt aan de achterzijde van je pakbon. Stuur het betreffende artikel inclusief alle toebehoren (extra informatie op het retourformulier), binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de factuur of pakbon en in een deugdelijke verpakking. Het aankoopbedrag en de verzendkosten van de heenzending worden uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van de melding dat je de overeenkomst wenst te herroepen gerestitueerd. We mogen wachten met terugbetalen, totdat we de betreffende goederen hebben ontvangen of je hebt aangetoond deze te hebben teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerder valt. LET OP: De verzendkosten voor heenzending worden enkel gerestitueerd wanneer je de volledige bestelling retourneert. De kosten van retourzending komen voor jouw rekening, tenzij het een duidelijke fout betreft van HBB24.com. In het geval van een fout van HBB24.com, dien je eerst contact op te nemen met de klantenservice. Voor meer informatie zie retourneren
Klachten
Indien je een klacht heeft over een dienstverlening van HBB24.com, of de artikelen die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld een defect of een verkeerde levering), verzoeken wij je om ons dit zo spoedig mogelijk te laten weten.
Je kunt HBB24.com bijvoorbeeld via e-mail, via het onderstaande contactformulier, telefonisch of schriftelijk op de hoogte stellen van je klacht. Je kunt zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie verwachten, uiterlijk binnen vijf werkdagen. Je ontvangt geen standaard ontvangstbevestiging, maar onze klantenservice zal je zo snel mogelijk laten weten dat je klacht in behandeling is genomen, doch uiterlijk binnen twee werkdagen.
Indien de klacht naar uw mening onvoldoende is opgelost, kun je contact opnemen met Thuiswinkel als bemiddelaar. Indien de klachtenbemiddeling van Thuiswinkel niet tot het gewenste resultaat leidt, kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel. De volledige procedure vind je op www.sgc.nl.
In geval van een klacht of geschil kun je ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Meer informatie vind je op http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Uitzonderingen
Persoonlijke en bederfelijke producten (bijvoorbeeld: crèmes, parfums, borstels, erotische producten en vitamines) kunnen alleen worden geretourneerd indien de verpakking verzegeld is. Bij bepaalde producten in de afslanken en de erotiek product categorie, kan bijvoorbeeld om hygiënische redenen, het herroepingsrecht worden uitgesloten.
Stappenplan ruilen en retourneren
Je kunt producten binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van redenen retourneren, hierbij voorzie je het artikel/de artikelen van het volledig ingevulde retourformulier. Wanneer het een fout van HBB24.com betreft, dien je allereerst contact op te nemen met de klantenservice. Zij zullen je voorzien van verdere informatie. Zodra HBB24.com je retourzending heeft ontvangen, word je hiervan via e-mail op de hoogte gesteld en word je geïnformeerd over het verdere proces.
Contactformulier
Wij doen ons uiterste best om je zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn. Wanneer je een klacht hebt over onze producten of de afhandeling van een bestelling, dan vragen wij je dit zo snel mogelijk te melden. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 1-5 werkdagen per e-mail te behandelen. Bij voorkeur verstuur je de klacht via het onderstaande contactformulier.
Kun je niet vinden waar je naar op zoek bent?
Onze klantenservice staat voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 09:30 uur tot 17:30 uur.